Обмін та повернення
1. Умови обміну і повернення товару належної та неналежної якості для субʼєктів господарювання
1.1. Умови обміну та повернення товару належної якості субʼєктом господарювання продавцю визначаються договором, укладеним між таким субʼєктом господарювання та продавцем, та чинним законодавством України.
1.2. Умови обміну та повернення товару неналежної якості субʼєктом господарювання продавцю визначаються договором, укладеним між таким субʼєктом господарювання та продавцем, та чинним законодавством України.
2. Умови обміну і повернення товару належної якості для покупця – фізичної особи
2.1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
2.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
2.3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. Повернення грошових коштів споживачу здійснюється продавцем тим самим способом, що був обраний покупцем при оплаті товару.
2.4. Повернення або обмін товару, який був поставлений на умовах самовивозу силами та за рахунок споживача зі складу продавця здійснюється на складі продавця (адреса м. Дніпро, вул.Академіка Белелюбського, 36А).
2.5. Повернення або обмін товару, який був поставлений на умовах самовивозу силами та за рахунок споживача з відділення ТОВ «Нова Пошта», здійснюється шляхом доставки товару силами та за рахунок споживача на склад продавця (адреса м. Дніпро, вул.Академіка Белелюбського, 36А).
2.6. Повернення або обмін товару, який був поставлений на умовах доставки на адресу споживача, здійснюється шляхом доставки товару силами споживача на склад продавця (адреса м. Дніпро, вул.Академіка Белелюбського, 36А) будь-яким зручним способом для споживача.
3. Умови обміну та повернення товару неналежної якості для покупця – фізичної особи
3.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- Пропорційного зменшення ціни.
- Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
3.2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у пункті 3.1., задовольняються за згодою продавця.
3.3. Вимоги споживача пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
3.4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені пунктами 3.1. і 3.3.
3.5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
3.6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі потреби перевірки якості – протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
3.7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки належної якості перерахунок вартості не провадиться.
3.8. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу гарантійний строк обчислюється з дня видачі споживачеві товару після ремонту.
3.9. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення розрахункового документа.
3.10. Вимоги споживача щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).
3.11. Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки виникли через порушення правил користування або зберігання товару.